Jesteś tutaj:
  1. Start
  2. Koncepcja

Koncepcja

UCZYMY SIĘ NIE DLA SZKOŁY, LECZ DLA ŻYCIA

                                                                       Seneka

 

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA KONCEPCJI PRACY SZKOŁY:

  •  Podwyższanie stopnia jakości kształcenia;
  •  Kształtowanie postaw obywatelskich;
  •  Kształtowanie postaw prozdrowotnych;
  •  Kulturalne zachowanie ucznia;
  •  Bezpieczeństwo ucznia;
  •  Praca z uczniem zdolnym;
  •  Praca z uczniem mającym trudności w nauce;
  •  Wprowadzanie nowych inicjatyw pedagogicznych i wychowawczych;
  •  Atmosfera w szkole;
  •  Doskonalenie zawodowe nauczycieli;
  •  Współpraca z rodzicami;
  •  Promocja szkoły w środowisku.

 

MODEL ABSOLWENTA

Uczeń kończący edukację w naszej szkole:

  • jest świadomy swoich umiejętności i zdolności;
  • jest osobą wrażliwą społecznie, odpowiedzialną, rzetelną, odróżniającą dobro od zła;
  • jest osobowością twórczo podchodzącą do życia;
  • jest w pełni ukształtowany psychofizycznie;
  • nabył umiejętności poszukiwania i korzystania z wiedzy oraz dziedzictwa kulturowego;
  • jest przyjaźnie nastawiony do świata;
  • jest wysportowany;
  • aktywnie uczestniczy w życiu szkoły i poza nią;
  • zna różne dziedziny sztuki i języki obce;
  • potrafi korzystać z komputera i pracować z nim;
  • potrafi się uczyć;
  • jest zdobywcą nagród i wyróżnień;
  • nie boi się nowości;
  • jest asertywny;
  • jest tolerancyjny;
  • dba o swoje zdrowie i bezpieczeństwo;
  • potrafi dokonywać wyborów zgodnych z własnym sumieniem i światopoglądem.
NA GÓRĘ